Funkce aplikace
V aplikaci můžete spravovat všechny svoje smlouvy a navazující realitní procesy – podpisy, AML, zakázky a další.
Automatizovaná sada dokumentů
Generování smluv
Elektronické podpisy
Online AML kontrola
Katastr a další rejstříky
Často kladené dotazy
Jak funguje katastr nemovitostí?
Už žádné opisování dat z LV díky automatickému napojení na data z katastru. Snadno také ověříte podíly či zástavní a jiná práva.
Jak mi aplikace ušetří čas?
S klienty můžete řešit vše v reálném čase on-line a nemusíte čekat na fyzické setkání a jezdit desítky kilometrů. Velkou časovou úsporu přinese také kompletně automatizovaná tvorba smluv, napojení na rejstříky a vaše kontakty.
Kolik aplikace stojí?
Aplikace startuje na ceně 620 Kč měsíčně. Zanechte nám na sebe kontakt či si zarezervujte online schůzku, vymyslíme vám řešení na míru.
Můžu do dokumentů v případě potřeby zasáhnout?
Změny nejsou problém. Cokoliv v dokumentu můžete jednoduše upravit bez nutnosti zbytečného tisku či zasílání nových verzí.
Mohu advokátům poslat podklady z aplikace?
Potřebné podklady advokátům zašlete na několik kliknutí. Můžete využít jak spolupracující advokáty, tak zapojit i toho svého.
Umíte aplikaci a dokumenty graficky přizpůsobit?
Kompletní brand aplikace a dokumentů není žádný problém. Aplikace i smlouvy budou vypadat jako vaše vlastní.
Jak funguje online AML?
U AML kontroly máte na výběr několik způsobů identifikace klienta (mikroplatba, KYC, fyzicky), následuje prohlášení, kontrola majetku, PEP, sankční seznamy a stanovení rizikovosti. Certifikované protokoly jsou součástí.
Jak funguje elektronický podpis?
Podepisovat můžete jak vytvořené automatizované dokumenty, tak svoje vlastní, které nejsou součástí naší sady. Můžete využít dvoufaktorové ověření, Bank ID či KYC. Vše z pohodlí domova či kanceláře.