obchod@housefly.cz

Funkce aplikace

V aplikaci můžete spravovat všechny svoje smlouvy a navazující realitní procesy – podpisy, AML, zakázky a další.

Automatizovaná sada dokumentů

Rozsáhlá sada realitních dokumentů připravená a aktualizovaná advokátní kanceláří. Na výběr je více než 160 variant vzorů. V rámci sada najde zprostředkovatelské smlouvy, rezervační smlouvy, plné moci, protokoly, zadání realitního případu a spoustu dalších.

Generování smluv

Všechny smlouvy a dokumenty z aplikace můžete vyplnit pomocí interaktivních formulářů a vygenerovat v docx, pages či PDF formátu. Dokumenty můžete až do jejich elektronického podepsání neomezeně upravovat.

Elektronické podpisy​

Všechny smlouvy vygenerované v aplikaci můžete elektronicky podepsat. Stejně tak i svoje vlastní smlouvy, vytvořené mimo aplikaci. Po podepsání jsou závazné a vymahatelné v souladu s nařízením EU o elektronické identifikaci eIDAS.

Online AML kontrola

U online AML kontroly máte na výběr několik způsobů identifikace klienta (mikroplatba, KYC, fyzicky), následuje prohlášení, kontrola majetku, PEP, sankční seznamy a stanovení rizikovosti. Certifikované protokoly jsou součástí.

Katastr a další rejstříky

Aplikace je napojena katastr nemovitostí a další rejstříky - obchodní, živnostenský či insolvenční. Do smluv tak nemusíme přepisovat žádné zbytečné údaje. Zápis nemovitosti se natáhne z katastru, informace o smluvních stranách zase z obchodního či živnostenského rejstříku.

Často kladené dotazy

Už žádné opisování dat z LV díky automatickému napojení na data z katastru. Snadno také ověříte podíly či zástavní a jiná práva.

S klienty můžete řešit vše v reálném čase on-line a nemusíte čekat na fyzické setkání a jezdit desítky kilometrů. Velkou časovou úsporu přinese také kompletně automatizovaná tvorba smluv, napojení na rejstříky a vaše kontakty.

Aplikace startuje na ceně 620 Kč měsíčně. Zanechte nám na sebe kontakt či si zarezervujte online schůzku, vymyslíme vám řešení na míru.

Změny nejsou problém. Cokoliv v dokumentu můžete jednoduše upravit bez nutnosti zbytečného tisku či zasílání nových verzí. 

Potřebné podklady advokátům zašlete na několik kliknutí. Můžete využít jak spolupracující advokáty, tak zapojit i toho svého.

Kompletní brand aplikace a dokumentů není žádný problém. Aplikace i smlouvy budou vypadat jako vaše vlastní.

U AML kontroly máte na výběr několik způsobů identifikace klienta (mikroplatba, KYC, fyzicky), následuje prohlášení, kontrola majetku, PEP, sankční seznamy a stanovení rizikovosti. Certifikované protokoly jsou součástí.

Podepisovat můžete jak vytvořené automatizované dokumenty, tak svoje vlastní, které nejsou součástí naší sady. Můžete využít dvoufaktorové ověření, Bank ID či KYC. Vše z pohodlí domova či kanceláře.