housefly s.r.o.

2. května 7134
760 01 Zlín

IČ: 26882353
DIČ: CZ26882353

Kontaktní informace

+420 723 891 108
obchod@housefly.cz

Zavřít
Menu Kontakt

Správa zakázek

Zakázky v systému housefly.cz fungují jako centrální složky pro každý obchodní případ. Každá zakázka má svůj název a unikátní číslo, pod kterými se shromažďuje veškerá dokumentace a související podklady. Díky tomu máte vždy jasně oddělené jednotlivé obchody a přehled nad jejich průběhem.

Jaké přináší výhody

Do zakázky se automaticky ukládají všechny generované dokumenty vytvořené v průběhu obchodu – například zprostředkovatelské smlouvy, rezervační smlouvy, předávací protokoly nebo zadání pro advokáty. Kromě toho můžete snadno přidat i vlastní nahrané dokumenty určené k podpisu. Vše tak máte na jednom místě, bez zdlouhavého hledání v e-mailech či složkách v počítači.

Praktické využití

Správa zakázek šetří čas a snižuje riziko chyb. V rámci jedné zakázky vidíte všechny související smlouvy, dodatky a protokoly, takže máte jistotu, že nic důležitého nezapadne. Zároveň můžete dokumenty snadno sdílet s kolegy či advokáty a udržet tak celý tým v obraze. Každý obchodní případ má jasnou strukturu a historii, na kterou se můžete kdykoli podívat.